×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵  .::.   برابر با : Wednesday, 24 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ در حاشیه برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری، از عزم جدی مدیریت شهری برای تسریع در روند نوسازی و ارتقای زیرساخت‌های محلات فرسوده به‌ویژه نفرآباد خبر داد.

شنگی با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی بین دستگاه‌های مسئول گفت: بازآفرینی شهری در منطقه ۲۰، تنها با تعامل و همکاری تمام نهادهای خدمات‌رسان و تصمیم‌ساز محقق می‌شود. خوشبختانه در این جلسه تصمیمات مؤثری درباره اصلاح معابر، تأمین روشنایی، احیای بناهای تاریخی و تأمین پارکینگ در بافت‌های هدف اتخاذ شد.

وی همچنین با اشاره به طرح‌های در دست اقدام افزود: تملک و احیای باغ ملک، ارتقای شبکه معابر ناحیه صنعتی شمال، اصلاح تیرهای برق فرسوده و بهسازی زیرساخت‌های محله نفرآباد، از جمله محورهای کلیدی مصوبات این جلسه بود که با حمایت سازمان نوسازی و پیگیری میدانی منطقه، در دستور اجرا قرار گرفت.

شنگی در پایان از نهادهای مسئول خواست تا با سرعت‌بخشی به اقدامات اجرایی، زمینه‌ تحقق چشم‌انداز توسعه متوازن و پایدار در منطقه را فراهم کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.