×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵  .::.   برابر با : Monday, 22 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 48 خبر
جهادگران منطقه ۲ تاب‌آوری در شرایط بحرانی را تمرین کردند

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲، علی‌اصغر طاهری با اعلام این خبر اظهار داشت: این کارگاه آموزشی باهدف ارتقای سطح توانمندی، مهارت‌افزایی و ترویج فرهنگ ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست در شرایط اضطراری برای ۴۰ نفر از اعضای جمعیت جهادی رحما برگزار شد. طاهری در تشریح جزئیات این برنامه گفت: شرکت‌کنندگان در این کارگاه ضمن آشنایی با اصول پایه، نحوه کار با تجهیزات تخصصی و ماشین‌آلات سنگین نظیر «بابکت»، «لودر»، «دستگاه هوابرش»، «اره‌برقی» و «هیلتی» را به‌صورت عملی فراگرفتند. وی افزود: پس از بخش آموزشی، مانور عملیاتی با سناریوی شرایط جنگی و بحرانی اجرا شد. در این مرحله، جهادگران با تمرکز ویژه بر رعایت حداکثری الزامات زیست‌محیطی و ایمنی فردی، نسبت به تسریع در جمع‌آوری نخاله‌ها و ضایعات از محل فرضی اقدام کردند. معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۲ در پایان خاطرنشان کرد: استفاده اصولی از لوازم حفاظت فردی (PPE) و رعایت پروتکل‌های ایمنی، از شاخص‌های اصلی ارزیابی این مانور بود که در نهایت عملکرد شرکت‌کنندگان توسط کارشناسان ادارات خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه مورد پایش و ارزیابی نهایی قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.