×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : سه شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵  .::.   برابر با : Tuesday, 23 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 34 خبر
از بهسازی معابر منطقه ۱۴ تا احیای فضاهای عمومی

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، هوشیام علایی با تشریح بخشی از اقدامات صورت‌گرفته در نواحی گفت: پاسخگویی به مطالبات شهروندان، اولویت اصلی حوزه عمرانی است و ما در این مسیر، بدون فوت وقت برای رفع چالش‌های محیطی، از کوچه و خیابان‌های فرعی تا میادین اصلی، پای کار هستیم.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام‌شده در روزهای اخیر افزود: بهبود وضعیت تردد، تسهیل عبور و مرور، ایمن‌سازی معابر و افزایش کیفیت بصری محلات، محورهای اصلی فعالیت‌هاست که از جمله در حوزه آسفالت که یکی از مطالبات همیشگی شهروندان است، عملیات تراش و روکش دستی در محورهایی نظیر کوچه فرجی ناحیه ۲ با دقت و سرعت انجام شد تا شاهد روان‌سازی ترافیک محلی و جلوگیری از آب‌ماندگی‌های احتمالی باشیم.

علایی با اشاره به پروژه‌های تحول‌آفرین در حوزه زیرساخت‌های پیاده‌مدار ادامه داد: توسعه پیاده‌روها و تأمین امنیت عابران پیاده، بخشی از حقوق شهروندی است که در محورهایی نظیر خیابان عابدینی تا میدان سعیدی در ناحیه ۴ با رعایت دقیق آیین‌نامه‌های فنی و استانداردهای شهرداری تهران در حال اجراست تا مسیر ترددی ایمن و استاندارد در اختیار ساکنان قرار گیرد.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۴ همچنین به اهمیت نگهداشت فضاهای عمومی و نمادهای شهری اشاره کرد و گفت: در کنار احیای بوستان ها و ابنماها چون آبنمای میدان سعیدی که از سوی حوزه خدمات شهری انجام شده، برای بهبود کیفیت محیط پیرامونی بوستان‌ها، میادین و فضاهای سبز، اقدامات عمرانی متعددی از بهسازی معابر تا ساماندهی میادین در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه از اجرای چند پروژه دیگر در منطقه خبر داد و افزود: در خیابان عزیزی، خیابان بیدهندی و کوچه مستوفی عملیات تخریب برای اجرای کانیو جانبی انجام شده است.

همچنین در خیابان زینتی‌افخم، حدفاصل نیکنام تا میدان سرآسیاب، عملیات بتن مگر و پیاده‌روسازی درحال اجراست.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی در ناحیه ۱ گفت: عملیات جدول‌بندی و پیاده‌روسازی در خیابان داورزنی، از بنی‌اسد تا چهارراه تاجری نیز در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۴ همچنین از پیشرفت عملیات عمرانی در یکی از تقاطع‌های مهم محلی خبر داد و گفت: در نبش چهارراه نیز عملیات جدول‌بندی، نصب سنگدال و دریچه در حال اجراست که تکمیل آن نقش مهمی در ساماندهی آب‌های سطحی و ارتقای ایمنی معبر خواهد داشت.

هوشیام علایی در پایان ضمن قدردانی از صبر و همراهی شهروندان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۵، نهضت خدمت‌رسانی در منطقه ۱۴ با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و تیم‌های عمرانی ما در تمامی نواحی، آماده دریافت، بررسی و پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان برای بهبود وضعیت محلات هستند. هدف نهایی ما، ایجاد شهری سرزنده و ایمن برای تمام ساکنان دارالمؤمنین تهران است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.