گروه : اجتماعی
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در این بازدید میدانی که پلیس راهور مناطق ۱۴ و ۱۵ نیز حضور داشتند، ظرفیتهای موجود در محدوده بزرگراه شهید شوشتری و نقاط مستعد برای استقرار خدمات پشتیبانی مورد ارزیابی قرار گرفت.
همچنین امکان ایجاد پارکینگهای موقت، راهاندازی ایستگاههای انتقال زائران به محل برگزاری مراسم، تأمین فضاهای اسکان موقت، استقرار موکبهای پذیرایی و سایر زیرساختهای مورد نیاز بررسی و هماهنگیهای لازم انجام شد.
با توجه به پیشبینی حضور بیش از ۱۰ هزار نفر از زائران استان کهگیلویه و بویراحمد در محدوده منطقه ۱۴، مدیریت شهری این منطقه با بسیج ظرفیتهای اجرایی و خدماتی خود در حال آمادهسازی شرایط مناسب برای ارائه خدمات مطلوب، تأمین رفاه و تسهیل تردد زائران است.
امیر شهرابی، شهردار منطقه ۱۴، در حاشیه این بازدید اظهار کرد: «با توجه به حجم قابل توجه حضور زائران، تمامی ظرفیتهای مدیریت شهری منطقه برای فراهمسازی بسترهای لازم و ارائه خدمات مناسب، ایمن و منظم به کار گرفته شده است. تلاش داریم با همکاری و هماهنگی مناطق همجوار، زمینه میزبانی شایسته از زائران این رویداد بزرگ ملی و معنوی را فراهم کنیم.»
وی افزود: «ایجاد و تجهیز زیرساختهای موقت، ساماندهی مسیرهای دسترسی و تردد، تأمین امکانات رفاهی و پیشبینی نیازهای اجرایی از جمله مهمترین محورهای برنامهریزی شهرداری منطقه ۱۴ برای خدمترسانی هرچه بهتر به زائران است.»
شهرداری منطقه ۱۴ با رویکردی جهادی و هماهنگ، آمادگی کامل خود را برای میزبانی از زائران و پشتیبانی از برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم اعلام کرده است.
https://roydaadonline.ir/?p=155178


