×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 12 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 24 خبر
گردهمایی شعب بانک ملت، مدیران وثوق و اتاق اصناف استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی وثوق،در ابتدای این همایش سرپیری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت وثوق با اشاره به روند کلی قانون پایانه‌های فروشگاهی، سامانه مودیان مالیاتی و وظایف شرکت‌های معتمد به مدیران شعب استان، اصناف و اتحادیه‌های استان اصفهان گفت: سامانه مودیان، سامانه مالیاتی نیست بلکه یک سامانه جمع‌آوری اطلاعات است و هر شخصی که درآمد دارد، باید نسبت به ثبت صورتحساب الکترونیکی اقدام نماید. وی افزود: در حال حاضر در کشور حدود ۹ میلیون مودی وجود دارد که مطابق قانون می‌بایست تا سال ۱۴۰۵ همگی این مودیان صورتحساب الکترونیکی صادر کنند.
سرپیری مدیرعامل شرکت وثوق با اشاره به ماده ۴ و ۵ قانون پایانه‌های فروشگاهی اذعان کرد: کسانی که به هر دلیل تمایل به ارسال صورتحساب به صورت مستقیم به سامانه مودیان ندارند، می‌توانند از خدمات شرکت‌های معتمد مالیاتی استفاده کنند.
سرپیری با اشاره به اینکه وجه تمایز وثوق، پشتیبانی بانک ملت است افزود: این شرکت متناسب با شرایط مودی تمامی ابزارهای ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان از جمله سامانه تحت وب(وثوق من)، کارتخوان اندرویدی، نرم‌افزار موبایل و رابط کاربری API را در اختیار دارد و برای ارائه خدمات حضوری به اصناف استان اصفهان به زودی شعبه این استان را افتتاح خواهیم کرد. همچنین باتوجه به استراتژی این شرکت تا پایان سال نیز شعب ۹ گانه منطقه‌ای وثوق در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.
محمد مقدم کارشناس اعتباری بانک ملت در استان اصفهان با اشاره به بسته اعتباری پذیرندگان ویژه اصناف و صاحبان مشاغل گفت: این بسته در دو بخش عمومی و برتر به منظور تکریم مشتریان و پذیرندگان متناسب با رتبه بندی که شامل تعداد و مبلغ تراکنش، رسوب حاصل از منابع و معدل حساب در نظر گرفته شده، اختصاص داده می‌شود و سقف تسهیلات قابل پرداخت برای اشخاص حقیقی با سرمایه ثابت و با درنظر گرفتن رتبه متقاضی ۵۰ میلیارد ریال است و بازپرداخت آن نیز نسبت به رتبه متقاضی با بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه خواهد بود و برای سایر رتبه‌ها نیز ۴۸ ماهه خواهد بود.
محمد نمکی‌زاده رئیس اصناف استان اصفهان دیگر سخنران این مراسم با اشاره به تسهیلات ویژه مودیان با همکاری شرکت وثوق و بانک ملت به تعامل و همکاری بیش از پیش تاکید کرد و خواستار نوع همکاری برد – برد شد.
در پایان نیز به سوالات حاضران پاسخ داده شد و مقرر گردید جلسات در ادامه با اتحادیه‌های مختلف برگزار شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.