×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه مشعل‌پویا

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، در این نشست های ارزیابی، تیم ممیزی هلدینگ، متشکل از مهندس جباران، مهندس نوریان و مهندس کیخاه، شرکت های زیر مجموعه هلدینگ را مورد ارزیابی قرار می دهند؛ که شرکت مشعل‌پویا به عنوان اولین شرکت، میزبان این تیم و دیگر میهمانان از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ، برای بررسی و ممیزی بند ۴ و ۵ استاندارد بود.

رییس مهندسی سیستم ها و بهره وری و سرممیز هلدینگ پتروپالایش در این نشست گفت: برنامه ریزی استراتژیک، تکنیک، رویکردهای تحلیل و تدوین استراتژی ها، شاخص‌های KPI، خط مشی، برنامه های دستیابی به اهداف کلان سازمان، نقش مسئولیت ها و اختیارات پرسنل و ترویج تمرکز بر مشتری در سرتاسر این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس جباران به روحیه همدلی و همکاری بین کارمندان شرکت مشعل پویا اشاره کرد و همچنین از حمایت های مدیرعامل و هیئت مدیره محترم، همچنین معاونان، مدیران و کارکنان شرکت، در راستای ارتقا سیستم مدیریت یکپارچه تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: مشعل‌پویا، اولین شرکت دارای گواهینامه ایزو در بین شرکت های تابعه است و بدین منظور جهت الگو برداری سایر شرکت‌ها به عنوان اولین شرکت مورد ارزیابی قرار گرفت که پس از فرآیند ممیزی از تمامی شرکت های زیرمجموعه هلدینگ، سازمان برتر به عنوان برنده جایزه تعالی هلدینگ پتروپالایش اصفهان معرفی خواهد شد.

در این نشست خانم دکتر اسحاقیان و خانم مهندس مقصودی مدارک و مستندات استراتژی های اتخاذ شده در شرکت را برای میهمانان ارائه کردند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.