×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : معاون شهردار منطقه ۴ در آستانه شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در ادامه اجراي طرح كمك هاي مومنانه از تهيه و توزيع ۱۶ تن مواد پروتئيني بين نيازمندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه۴ ،”اسمعیل قضاتلو” ضمن تسلیت ایام سوگواری بی بی دوعالم با اشاره به تداوم اجراي طرح كمك هاي مومنانه در اين منطقه گفت : رسیدگی به افراد نیازمند همواره از دغدغه های مدیریت شهری به شمار می رود و لزوم رسیدگی به این مهم در ایام سوگواری ائمه پررنگ تر می شود.
او در ادامه گفت: در این راستا به همت مركز خدمات معاونت امور اجتماعي منطقه و با مشاركت بنياد احسان، مقدار ۱۶ تن مواد پروتئيني در قرارگاه جهادي و محروميت زدايي حضرت بقيه ا… (عج) توزيع شد.
قضاتلو با بيان اينكه همراهي مجمع خيرين محلي با شهرداري به منظور كاهش بار مشكلات اقتصادي براي اقشار كم برخوردار ضروري است ؛ گفت: با توجه به اينكه شهرداري براي پيگيري و اجراي كامل رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب عزم جدي دارد؛ با تلاش مجدانه مدیریت شهری و مشاركت خيرين ، مسير آينده در حمايت از خانوارهاي نيازمند را روشن تر مي بينيم .
او در ادامه گفت : به همين منظور توزيع مواد پروتئيني در آستانه شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ساختمان مركز كارآفريني اجتماعي با حضور تعدادي از مديران و كارشناسان حوزه اجتماعي شهرداري منطقه ۴ و كاركنان بنياد احسان برگزار شد .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.