×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رویداد آنلاین : طرح تسهیلات خرید خودرو بانک سامان با هدف شکوفایی صنعت داخلی کشور و همچنین کمک به صرفه جویی در هزینه های خانوار ، در مسیر خودکفایی در تولید داخلی و بهبود معیشت خانوار ، گام می پیماید.

وام خرید خودرو یکی از رایج‌ترین تسهیلات بانکی، برای حمایت از کسانی است که قصد دارند خودروی داخلی خریداری کنند اما در تامین مبلغ خودروی موردنظرشان، کمبود نقدینگی دارند.

درصورتی‌که برای خرید خودرو کمبود نقدینگی دارید، معادل ۸۰ درصد بهای خودرو را می‌توانید، تسهيلات خرید خودرو بانک سامان دریافت نمایید.

افراد متقاضی دریافت این وام بایستی دارای سن ۱۸ سال تمام باشند؛ علاوه بر این، عدم سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی و همچنین تایید نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی توسط بانک سامان از دیگر الزامات موردنیاز است. این تسهیلات بانکی برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.

اما لازم به بیان است امکان دریافت تسهیلات حداکثر به میزان ۱۰۰ میلیون تومان در بانک سامان فراهم شده است. البته بایستی حساب فرد تسهیلات گیرنده (حساب سپرده کوتاه مدت عادی) دارای ۳ تا ۶ ماه گردش حساب باشد. همچنین مدت بازپرداخت این وام بانکی سه ساله و سود آن نیز ۱۸ درصد است. امکان دریافت تسهیلات خرید خودرو بانک سامان ، به پشتوانه سپرده، گواهی سپرده، اوراق مشارکت دولتی و همچنین اوراق مشارکت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در نظر گرفته شده است.

توجه داشت باشید بایستی اصل مبایعه‌ نامه یا قرارداد خرید خودرو یا سند مالکیت خودرو به نام فرد تسهیلات گیرنده باشد

همچنین تسهیلات خرید خودر بانک سامان برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.

یکی دیگر ا ز شروط خرید خودرو با تسهیلات بانک سا مان، مالکیت قطعی سند خودرو به نام فرد تسهیلات گیرنده است. که امکان بازپرداخت بدهی به بانک به صورت قسطی و ماهیانه را تضمین می کند.

تسهیلات خرید خودرو بانک سامان به دلیل استقبال روز افزون متقاضیان جزء طرح های موفقیت آمیز بانکی کشور محسوب می شود به طوری که تاکنون خریداران زیادی با بهره مندی از این طرح صاحب خودروی دلخواه خود و خانواده شده اند که همین امر باعث شکوفایی روز افزون تولیدکنندگان و صنعت گران داخلی و همچنین سبب صرفه جویی در هزینه های خانوار شهروندان شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.