×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : پس از حضور شهريار محمدي راد به عنوان مدیرعامل این مجموعه اولین نشست هم اندیشی معاونین و مدیران پاکسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شركت پاكسان، پس از حضور شهريار محمدي راد به عنوان مدیرعامل این مجموعه اولین نشست هم اندیشی معاونین و مدیران پاکسان برگزار شد.

این جلسه روز شنبه ۲۶ آذرماه سال جاری در محل سالن کنفرانس شرکت پاکسان با حضور تمامی معاونین و مدیران مجموعه برگزار شد.

در ابتداي این جلسه هریک از معاونين و مدیران، ضمن تبريك به مديرعامل جديد شركت پاكسان، به معرفي خود و واحدهاي تحت مديريت پرداخته و پیشنهادها و مسائلي را مطرح نمودند.

در ادامه محمدي راد مدیرعامل پاکسان نيز با تاكيد بر هم‌افزايي بيشتر واحدها در مجموعه گفت: مديريت مشاركتي كليد رفع موانع است و مزیت این نشست ها، هماهنگی و هم سويي بیشتر در سازمان خواهد بود.

وي از ادامه‌دار بودن این نشست‌ها و همچنین تشکیل کمیته‌های درون واحدی خبر داد و افزود؛ باتوجه به مسائلي كه در صنعت شوينده وجود دارد، امروز بيش از هر زمان ديگر به هم انديشي و بررسي مسائل از جوانب مختلف نيازمند هستيم و اين موضوع می‌تواند به جاری سازی تفکر مديريت مشاركتي و در نتیجه پیشبرد امور شرکت کمک شایانی نماید.

در حاشيه اين جلسه، مديرعامل شركت پاكسان ضمن بازديد از بخش هاي ستادي و توليدي مجموعه، بر حل مسائل مربوط به معیشت پرسنل و بالابردن روحیه کارکنان تاكيد نمود و از اتفاقات خوش در روزهای آتی خبر داد.

شايان ذكر است شهريار محمدي راد هفته گذشته طي حكمي از سوي مديرعامل توسعه صنايع بهشهر به عنوان مديرعامل شركت پاكسان منصوب شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.