×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از برپايي مراسم يلداي فاطمي هم زمان با تقارن شب يلدا و ايام فاطميه درنواحي ۹ گانه منطقه ۴ خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ۴ ؛ “اسمعیل قضاتلو” با اشاره به تقارن شب يلدا با ايام فاطميه گفت: با توجه به نزديك شدن شب يلدا و همچنين ايام شهادت حضرت صديقه طاهره، فاطمه زهرا ( س) يلداي امسال با ياد مادر سادات و تاكيد بر ويژگي هاي آن حضرت در خصوص صله رحم، فرزند پروري، خانواده و… تحت عنوان يلداي فاطمي در سراي محلات ۲۰ گانه برگزار می شود.
او در ادامه با اشاره به اين برنامه ها گفت: اين برنامه ها شامل نقالي خواني، خيمه شب بازي، حافظ خواني، شعرخواني، ساخت نمادهاي عروسكي و تجسمي و عكس يادگاري، قصه گويي ، برپايي سفره يلداي فاطمي، قرائت جمعي سوره كوثر و حديث شريف كساء، ذكر احاديث حضرت زهرا (س)، برگزاري مسابقات براي كودكان ، نوجوانان و اهداي جوايز و … می شوند كه چهارشنبه ۳۰ آذر ماه به همت ادارات اجتماعي نواحي ۹ گانه در سراي محلات برگزار خواهد شد.
معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: ارج نهادن ایام مذهبی در تقویم ما مسلمانان و همچنین زنده نگاه داشتن آداب و رسوم ایران زمین مسائلی است که توجه به آن برای افراد به خصوص نسل جوان اهمیت بسیار دارد که رسیدگی به آن همت خانواده ها و اجتماع را می طلبد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.