×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه یکی از معضلات کلانشهر تهران کمبود جای پارک خودرو است؛ گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته قرار شد هشت هزار و ۳۰۰ واحد پارکینگ در سه نقطه این محدوده غربی تهران به شکل مشارکتی مورد احداث قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: با وجود اینکه هنوز معضل جای پارک خودرو در این منطقه به دلیل تراکم جمعیتی کمتر و پهناوری جغرافیایی همانند سایر مناطق نیست، پیش بینی های مناسبی برای این موضوع صورت گرفته است.

وی افزود: سه پروژه احداث پارکینگ به شکل مشارکتی در حال فعالیت عمرانی قرار دارد؛ این پروژه ها شامل پارکینگ طبقاتی چیتگر با ظرفیت پنج هزار و ۷۰۰ واحد با پیشرفت ۴۶ درصدی، پارکینگ طبقاتی جوانمردان با یک هزار و ۸۰۰ واحد پارکینگ و پارکینگ شهرک چشمه با ظرفیت ۸۰۰ واحد پارکینگ در حال ساخت است.

شهردار منطقه تصریح کرد: روزانه تردد قابل توجهی از شهروندان تهرانی و هموطنان به مجموعه های گردشگری همانند دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان های جنگلی چیتگر، لتمان کن، جوانمردان و آبشار صورت می گیرد که برای این محیط ها باید پارکینگ مناسب خودرو فراهم گردد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.