×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از اصلاح لغزندگی خط کشی های عابر پیاده در سطح منطقه خبر داد و گفت: همزمان با بارش های باران و برف احتمالی، خط کشی های عابر پیاده در سطح منطقه مناسب سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “حامد فتحی” گفت: به منظور کاهش تصادفات احتمالی و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده در معابر شهری، خط کشی های عابر پیاده در نواحی ۹ گانه و محلات ۲۰ گانه به صورت منظم و برنامه ریزی شده رصد و مناسب سازی می شود.

او با اشاره به لغزندگی های خط کشی های عابر پیاده در زمان بارش نزولات آسمانی گفت: با تمهیدات به عمل آمده اصلاح محل خط کشی های عابر پیاده میان تقاطعی در سطع معابر اجرایی و طی آن خط کشی ها با تراش قسمت میانی خط ها ایمن سازی شد.

فتحی حفظ ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی را از اهداف اجرایی این عملیات دانست و گفت: تراش خط کشی های عابر پیاده در ۳ فاز شامل “نقاط پیش بینی شده پرسرعت خودروها، تقاطع ها و شریان های اصلی و معابر درجه ۳” اجرای شده و تاکنون مقدار قابل توجهی از این عملیات به اتمام رسیده است.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت امنیت شهروندان عملیات رصد و بازبینی خط کشی ها به صورت برنامه ریزی شده و مداوم در حال اجراست و ادامه خواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.