×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد

به گزارش روابط عمومی؛ در این مراسم عبداللهی ضمن قدردانی از تلاش های همکاران شعبه مرکزی، همدلی و همبستگی میان کارکنان را عامل موثر در جهت پیشرفت بانک بیان کرد و گفت: شرایط و موقعیت شعبه مرکزی بسیار حساس و استراتژیک است و بر همین اساس رئیس و کارکنان شعبه باید با مشارکت و انجام کار تیمی بتوانند علاوه بر ایجاد اعتماد، به بهترین نحوه به مشتریان خدمت رسانی کنند.

🔹وی شعبه مرکزی را الگوی سایر شعب خواند و افزود: همکاران ما در شعبه مرکزی باید با تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان و رفع نیاز آنها بکوشند و الگوی مناسبی برای همه همکاران بانک ایران زمین باشند.

🔹عبداللهی بر حرکت به سمت پیشرفت و تحقق اهداف تعیین شده تاکید کرد و گفت: با توجه به بازار رقابتی کنونی، شعب با رقابت سالم در جهت پیشرفت شعبه و منطقه خود تلاش کنند و بانک را همانند گذشته در جایگاه مطلوب خود حفظ کنند.

🔹در این مراسم عضو هیأت سرپرستی، مدیر امور سرمایه انسانی، مدیر امور شعب، مدیر امور حراست، مدیر امور روابط عمومی، رئیس اداره دبیرخانه هیأت مدیره، رئیس اداره هماهنگی مناطق و مدیر منطقه شرق تهران بانک ایران زمین حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.