×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رویداد آنلاین: دومین مرحله بازدید «راهیان پیشرفت خانواده سازمان حمایت » از واحدهای تولیدی و صنعتی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت ؛ جمعی از دانش آموزان و دانشجویان خانواده سازمان حمایت روز پنج شنبه چهارم اسفندماه سال جاری در قالب یک کاروان علمی با نام راهیان پیشرفت از دستاوردهای کارخانه سایپا پرس یکی از واحدهای تولیدکننده قطعات پرسی و مجموعه سازی صنعت خودرو در کشور بازدید کردند.
براساس این گزارش ؛ دانش آموزان از نزدیک بخش‌های مختلف کارخانه را بازدید و با نحوه تولید قطعات یدکی خودرو آشنا شدند،
در جریان بازدید ؛ متخصصان و کارشناسان مربوطه اطلاعات مورد نیاز در خصوص نحوه تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو را به بازدید کنندگان ارائه نموده و به سوالات حضار در این خصوص پاسخ دادند.
ضمناً ؛ این کارخانه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات پرسی بدنه خودرو و خدمات برش کاری در خاورمیانه محسوب می شود که با بهره مندی از متخصصان و کارشناسان با تجربه توانسته است نقش مهمی را در عرصه صنعت و تولید کشور ایفا نماید.
این در حالیست که ؛ دانش آموزان و دانشجویان خانواده سازمان حمایت هم با ابراز رضایت و خوشحالی از برگزاری این اردو، پیشرفت‌های کشور را در حوزه تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو چشمگیر دانستند و خواستار تداوم برگزاری اردوی های اینچنین در سازمان حمایت شدند.
لازم بذکر است ؛ برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در ایجاد انگیزه و تقویت حس خودباوری در بین دانش آموزان بسیار مؤثر است لذا در این برهه حساس که دشمنان انقلاب اسلامی دائماً می‌خواهند یأس و ناامیدی در دل جوانان و نوجوانان ایجاد کنند وظیفه همگانی است که دانش آموزان را با دستاوردهای صنعتی جمهوری اسلامی در این چهار دهه آشنا کرده و لازم است دانش آموزان و دانشجویان از نزدیک و بازدید میدانی ببینند که در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه صنعت خودرو و قطعه سازان ، کشور در چه جایگاهی قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.