×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر افزود: وقتی که در زمستان سال ۱۴۰۰ قرارگاه اجتماعی شهر تهران تشکیل شد با کلونی‌هایی با بیش از ۸۵۰ معتاد متجاهر که اغلب به سلاح‌های گرم و سرد مسلح بودند، رو به رو بودیم.

🔻وی ادامه داد: در گذشته رود دره فرحزاد به محل تجمع معتادان تبدیل شده بود حتی در آن غاری ایجاد کرده بودند و به مدت هشت سال در آن سکونت داشتند.

🔻به گفته احمدی صدر، آپارتمان‌ها و خانه‌های مشرف به روددره فرحزاد هیچ کدام پنجره رو به این مکان نداشتند ولی بعد از انتقال معتادان محل به مراکز یاورشهر، یک اکوسیستم و تفرجگاه ملی ایجاد شد و پنجره‌های برخی آپارتمان‌ها رو به روددره فرحزاد باز شده تا از این به بعد مردم از مناظر طبیعی زیبا، لذت ببرند.

🔻وی اظهار کرد: هفت هزار و ۵۰۰ ظرفیت برای نگهداری معتادان متجاهر در پایتخت توسط شهرداری تهران ایجاد شده و اقدامات انجام گرفته در ساماندهی معتادان متجاهر در قرارگاه اجتماعی باعث گردیده که مواد مخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران خارج شود و دلیل آن جمع‌آوری کلونی‌ها و همچنین کم شدن مخاطبین فروشندگان مواد بوده است.

🔻احمدی صدر یادآور شد: در ۲ دهه اخیر روند صعودی در مواد مخدر داشتیم که علل مختلفی داشت و برخی توسعه‌ها موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی شد که حل کردن معضل آسیب‌های اجتماعی نیز یک شبه اتفاق نمی‌افتد و نیازمند یک پروسه است که دنبال آن هستیم.

🔻وی تاکید کرد: ما در سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، افتتاح یاور شهر ۱۰ در منطقه ۲۱ و خارج از بافت شهری ویژه زنان در روزهای آینده خواهیم داشت که قطعا ظرفیت های یاورشهر شهرداری تهران به حدود ۷۸۰۰ نفر خواهد رسید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.