×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به تشریح برنامه‌ها و اقدامات این شرکت در طرح استقبال از بهار پرداخت.

مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه درخصوص خدمات مترو در سال ۱۴۰۲، گفت: هرسـال بـا نزدیک شـدن بـه ایـام پایانـی سـال و فرا رسیدن عیـد نـوروز، شـرکت بهره بـرداری مترو تهـران و حومـه بـه منظـور ارائـه خدمـات بهتر و بیشتر بـه شـهروندان و مسافران اقدامـات متعـددی را در زمینـه ارتقـاء سـطح خدمـات مسـافری و ارائـه برنامه‌هـای فرهنگـی و امیدآفریـن انجـام می‌دهـد.

وی با اشاره به افزایش آمار مسافران مترو در ماه پایانی سال افزود: در ماه پایانی سال شهروندان در حال آماده‌شدن برای استقبال از فصل بهار و سال جدید هستند و به همین دلیل افزایش ترددها را برای خرید مایحتاج شب عید شاهد هستیم و ایستگاه‌های مترو تهران به خصوص آنهایی که در نزدیکی بازار و مراکز بزرگ خرید قرار دارند این روزها بیش از گذشته پذیرای شهروندان هستند.

درستی با بیان اینکه جمعیت مسافران در ایستگاه‌های مترو به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و در زمان ازدحام در حد امکان قطار فوق العاده اعزام خواهد شد تصریح کرد: به منظور رفع هرچه سریعتر خرابی‌های احتمالی و سرویس و نظافت تجهیزات و قطعات، استقرار تیم‌های تعمیراتی در دستور کار قرار گرفته است. همچنین بررسی وضعیت سلامت کپسول‌های آتش نشانی، وضعیت ایمنی قطارها و نصب علائم هشداری از دیگر اقدامات شرکت بهره برداری مترو در آستانه بهار است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.