×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۱۷ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 7 December , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رویداد آنلاین : بانک تجارت با هدف بهبود و ارتقاء روندهای پیگیری و پاسخگویی به مشتریان خود از طریق مرکز ارتباط مشتریان ، امکان تماس با این مرکز از سراسر کشور را با شماره ۱۵۵۴ بدون نیاز به پیش شماره فراهم کرد.

به گزارش اداره روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مرکز ارتباط مشتریان این بانک با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای مکانیزه کردن کانال‌های ارتباطی بانک و مشتری راه اندازی شده و شماره چهار رقمی ۱۵۵۴ نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات است که بر حسب درخواست مشتری ارائه می شود.

مشتریان بانک تجارت در تماس با این مرکز می‌توانند به راحتی پاسخ سوالات خود را در زمینه‌های مختلف خدمات بانکی دریافت کرده و مشکلات بانکی خود را مطرح و پیگیری کنند. کارشناسان مستقر در مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با استفاده از تلفن، صندوق‌صوتی، پیام کوتاه و پست الکترونیکی به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.

بانک تجارت در راستای تسهیل فرآیند تماس مشتریان خود امکان تماس با شماره ۱۵۵۴ بدون نیاز به ورود پیش شماره را در تمام نقاط کشور فراهم کرده است. همچنین شماره ثابت ۰۲۱۸۸۸۵۲۲۰۰ نیز برای ارتباط با این مرکز به قوت خود باقی است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.