×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : دکتر احمد احمدی صدر رئیس کمیته کارآفرینی و توانمندسازی کلانشهرهای کشور از برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمدی صدر با اشاره به لزوم ایجاد فضای فروش، جهت حمایت از مشاغل و کسب و کارهای خانگی خرد و محلی گفت: سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به عنوان یکی از متولیان امر ترویج و توسعه کارآفرینی شهری در راستای اجرای نمودن شعار سال و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت مسائل اقتصادی کشور در تولید ملی که وظیفه و مسئله اصلی مسئولین کشور باید باشد، اقدام به برگزاری رویداد نوآورانه در حوزه پوشاک ایرانی و اسلامی تحت عنوان مد و لباس اسلامی_ایرانی در محل تالار ولیعصر (عج) کرد.

🔻احمدی صدر ادامه داد: بیش از ۱۰۰ فعال در زمینه کسب و کار و برترین های حوزه پوشاک از بین ۱۳۰ متقاضی برگزیده و به ارائه دستاوردهای خود در این نمایشگاه پرداختند. از جمله موضوعات مهم در حوزه مد و پوشاک اسلامی به روز نبودن و نداشتن الگوهای مناسب در این حوزه است که این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با این الگوها تشکیل شده است.

🔻رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: از دیگر اهداف این نمایشگاه ایجاد بستری مناسب برای بروز و حمایت از افراد صاحب ایده است که در این زمینه دارای خلاقیت و نوآوری هستند.

🔻احمدی صدر همچنین به برگزاری سلسله همایش های مهارت های عبور از روزهای سخت کسب و کار اشاره کرد و اذعان داشت: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با عنایت به تحلیل شرایط کسب وکارها و احصاء نیازهای آنها، اقدام به برگزاری سلسله همایش هایی با عنوان مهارت های عبور از روزهای سخت کسب و کاری کرده که این همایش ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

🔻وی تاکید کرد: این همایش ها بر اساس سیاست ها و برنامه های کلان شهرداری تهران به خصوص سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با هدف توسعه و بحران زدایی از کسب و کارها و ارائه راهکارهای عملیاتی برای برون رفت از بحران و همچنین شبکه سازی و استفاده از تجارب ارزشمند کارآفرینان برتر کشوری برگزار می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.