×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رویداد آنلاین : مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: بانک صنعت و معدن در ۹ ماهه امسال در راستای تامین مالی بخش تولید، ۳۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد قابل توجه برخوردار بوده است.

علی خورسندیان در حاشیه سفر یکروزه به قزوین که به منظور بازدید از طرح های تولید دریافت کننده تسهیلات از این بانک و معارفه مدیر شعب استان قزوین انجام شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰ هزار میلیارد ریال از تسهیلات یاد شده به شرکت های دانش بنیان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از تسهیلات پرداختی از سوی این بانک سهم استان قزوین بوده است.

این مسوول بانکی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن بخش زیادی از مصوبات سفرهای رئیس جمهور را در زمینه پرداخت تسهیلات عملیاتی کرده است،اظهار داشت: در همین رابطه ۲۰ مورد مصوبه در قزوین داشتیم که ۱۸ مورد آن با پرداخت بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال محقق شده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: طی سالیان گذشته ۱۷۸ طرح تولیدی در استان قزوین با پرداخت تسهیلات این بانک تامین مالی شده اند.

خورسندیان با بیان اینکه عملکرد بانک صنعت و معدن در بخش مطالبات غیرجاری به شکل چشم گیری بهبود پیدا کرده است،افزود: مطالبات غیرجاری این بانک از ۴۰ درصد در سنوات قبل اکنون به ۱۳ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه بخشی از منابع بانک صنعت و معدن برای احیای طرح های تولیدی راکد و نیمه تمام در نظر گرفته شده است،اظهار داشت: اولویت ما در این رابطه تامین مالی طرح های با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد به بالاست که قابلیت احیا و تکمیل را دارند.

در جریان سفر خورسندیان به قزوین همچنین از خدمات علی فغانپور گنجی رئیس قبلی شعب بانک صنعت و معدن این استان تقدیر و رضا زارع به عنوان رئیس جدید شعب این بانک در قزوین معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.