×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : این تفاهم نامه ها میان شهرداری تهران و دانشگاه تربیت مدرس و همچنین سازمان اوقاف و امور خیریه به امضاء رسیده است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت در حاشیه آیین امضای تفاهم نامه برای تأمین ۶۵ هزار واحد مسکونی در پایتخت که با حضور شهردار تهران برگزار شد، خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه ها میان شهرداری تهران و دانشگاه تربیت مدرس و همچنین سازمان اوقاف و امور خیریه به امضاء رسیده است.
🔹مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به این که تفاهم نامه های مذکور با هدف ایجاد شرایط مناسب، بسترسازی و تسهیل فرآیند برخورداری همه خانوارهای شهری از واحدهای مسکونی در حد استطاعت منعقد شده است، گفت: در تفاهم نامه ای که بین علیرضا زاکانی شهردار تهران و سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف به امضاء رسید؛ مقرر شد ۶۰ هزار واحد مسکونی در تهران ساخته شود.
🔹️ هدایت تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با دانشگاه ترتیب مدرس، همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه گذاری مسکن، ناظر به تولید ۵ هزار واحد مسکونی در قالب محله الگو در اراضی متعلق به دانشگاه تربیت مدرس برای تامین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی دانشگاه (کارمندان) انجام خواهد شد.
🔹شایان ذکر است در این مراسم، پس از ارائه گزارشی در خصوص توليد مسكن و بازآفريني در شهر تهران، برنامه اقدام مشترك دولت و شهرداري در بازآفريني محلات فرسوده و ناكارآمد شهر تهران، برنامه اقدام مشترك دولت و
🔹️ شهرداري در ساماندهي بازار بزرگ تهران در منطقه ۱۲ و بازآفريني محله نفرآباد در منطقه ۲۰ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.