×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : شهردار منطقه یک گفت: کمپ ویژه زلزله زدگان خوی با آماده سازی و برپایی ۱۰۰چادر اسکان و خدمات رسانی و ارایه تسهیلات لازم به حادثه دیدگان احداث شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سیدمهدی صباغ ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده‌های کشته شدگان زلزله خوی و مجروح شدن تعدادی از هموطنان اعلام کرد: در این حادثه بیش از ۴۰ نیروی شهرداری این منطقه در دو گروه ۲۰ نفره به مناطق زلزله زده خوی اعزام شدند که طی آن با آماده سازی و تسطیح زمین، برق‌کشی، نورپردازی، حصارکشی و تامین امنیت، در حدود ۱۳۰ خانوار آسیب دیده از زلزله اسکان داده شدند.

او افزود: ۳ کامیون محموله کمک به زلزله زدگان از منطقه یک به خوی اعزام شد و در کنار آن تهیه غذای گرم، تحویل وسایل گرمایشی، راه اندازی سرویس‌های بهداشتی مجهز به آبگرم، برگزاری کلاس‌های ورزشی و آموزشی آمادگی در برابر زلزله و … برای کودکان و نوجوانان، توزیع لوازم و تحریر، برپایی جشن مبعث و … نیز برای اسکان داده‌شدگان این کمپ اجرا شد.

در همین راستا حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه شهرستان خوی، سردار بهرام علیشاهی مسئول قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی و صیاد شیرازی و حسن نصرالله پور شهردار خوی از شهرداری منطقه یک به دلیل خدمات رسانی و همراهی با زلزله‌زدگان تقدیر و تشکر کردند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.