×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : مرکز یاور شهر شماره ۴ سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در شب هفتم ماه محرم برگزار کننده برنامه زیارت پرچم با حضور پرشمار مددجویان این مرکز بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، “عطر عشق” عنوان یکی از ویژه برنامه های دهه اول محرم است که طی آن مددجویان در مراکز یاورشهر و گرمخانه های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی به عزاداری و سوگواری برای شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش می پردازند.

🔻دوشنبه شب و مصادف با شب هفتم ماه محرم، در قالب این برنامه شاهد مراسم “زیارت پرچم” در مرکز یاورشهر۴ بودیم و شمار زیادی از مددجویان این مرکز با حضور در حسینیه و حیاط یاورشهر۴ به سوگواری برای اباعبدالله الحسین علیه السلام پرداختند.

🔻در این آئین ابتدا شاهد سخنرانی مذهبی و سپس عزاداری و زنجیر زنی توسط مدد جویان بودیم.

🔻پس از این برنامه ها مراسم “زیارت پرچم” برگزار شد که طی آن پرچم حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت معصومه (س) گرداننده شد و مددجویان گرداگرد این پرچم ها به عزاداری پرداختند.

🔻همچنین جدا از برگزاری مراسم های مختلف در مراکز یاورشهر و گرمخانه ها، در ساختمان های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی نیز مراسم عزاداری دهه اول محرم برپاست. این مراسم یکشنبه هفته آینده(۸مرداد) مصادف با سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام نیز برگزار می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.