×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بوستان جنگلی یاس فاطمی پذیرای اردوهای دانش آموزی در فصل بهار

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، لیلا حبیبی رئیس اداره فضای سبز با اعلام این خبر گفت: در روزهای آلوده پایتخت شاید بزرگترین آرزوی تهرانی ها نفس عمیق و عاری از آلودگی یا دیدن آسمانی آبی و پررنگ باشد. در این بین بوستان های جنگلی تهران با تمام توان مشغول پاکسازی پیکر شهر از آلودگی هستند.

وی ادامه داد: یکی از بوستان ها، بوستان جنگلی یاس فاطمی جنوبی با وسعت ۲۴۲ هکتار در شمال شرق پایتخت با طبیعتی بکر قرار دارد که در سال ۱۳۹۴ به روی عموم مردم با لقب بزرگترین بوستان جنگلی شهر تهران گشوده شد.

رئیس اداره فضای سبز با بیان اینکه خوشبختانه امکانات خوبی در بوستان جنگلی یاس فاطمی جمع شده و برای بهره برداری مردم فراهم شده است، تصریح کرد: این بوستان برای برگزاری اردوهای دانش آموزی و دانشجویی مناسب بوده و دانش آموزان می توانند از آن بهره مند شوند.

حبیبی با اشاره به استقبال خوب مردم به ویژه مراکز آموزشی از خدمات بوستان جنگلی یاس فاطمی بیان کرد: این بوستان روزانه میزبان ۳۵۰ نفر از دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: از ابتدای ماه جاری تاکنون ۳۷۰۰ نفر دانش آموز از مقاطع مختلف تحصیلی تحت عنوان اردوهای دانش آموزی وارد بوستان جنگلی یاس فاطمی می شوند و از طبیعت بکر آن بهره مند می شوند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.