×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رویداد آنلاین : روز یکشنبه هفتم آبان ماه، دوره آموزشی مهارت‌های کلامی در تعاملات اجتماعی و امنیت فضای مجازی در راستای بصیرت افزایی و ارتقای دانش و آگاهی کارکنان و مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، دوره آموزشی مهارت‌های کلامی در تعاملات اجتماعی و امنیت فضای مجازی با حضور قدرت‌الله حر آبادی، استاد دانشگاه و مشاور در فضای مجازی و خانواده، مدیران، روسا، کارشناسان و سرپرستان واحدهای مختلف شرکت فولاد آلیاژی ایران در محل تالار فرهنگ‌ و‌ هنر روابط‌ عمومی این شرکت برگزار شد.

این دوره آموزشی یک روزه با هدف افزایش مهارت‌های رفتاری و توانمندسازی کارکنان در مواجه با تهدیدها و خطرات فضای مجازی و همچنین تغییر سبک زندگی متناسب با آسیب‌های شغلی و مدیریت افکار و آشنایی با برخی از شگردهای جمع آوری اطلاعات توسط سرویس‌های اطلاعاتی و نحوه مقابله و پیشگیری از وقوع تخلفات امنیتی با هماهنگی و همکاری مدیرعامل محترم و همکاری منابع انسانی، آموزش، حراست و روابط‌ عمومی شرکت برگزار شد.

در این دوره آموزشی که با محوریت شیوه‌های جمع‌آوری اطلاعات، تعریف و اهمیت اطلاعات، مهارت‌های کلامی و جاسوسی تلفنی و نحوه مقابله در روز یکشنبه هفتم آبان ماه برگزار شد، دو گروه از مدیران و روسا، کارشناسان و سرپرستان واحدهای مختلف شرکت فولاد آلیاژی ایران حضور داشتند.

تهدیدات فضای مجازی و جایگاه اطلاعات در صنعت از نگاه پیشرفت صنعتی و خرابکاری صنعتی از دیگر محورهای این دوره آموزشی بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.