×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 59 خبر

اقتصادزمانه : شهردار منطقه۲ گفت: به مناسبت روز جهانی معلولین ، ۱۰ دستگاه ویلچر به مدرسه استثنایی دخترانه توانخواهان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری منطقه به عنوان پیشگام در ایجاد شهر دوستدار توان یابان ، درراستای مسولیت اجتماعی خود در حمایت از افراد کم توان و توان یاب، اقداماتی را در حوزه زیر ساخت های شهری و حمایتی در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات اجتماعی و تامین اقلام کمک توانبخشی به توانیابان، با بهره مندی از ظرفیت و تعامل خیرین ، ۱۰ دستگاه ویلچر تهیه و به مناسبت روز جهانی معلولین به مدرسه توانخواهان منطقه اهدا شد.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به اقدامات اجرایی در مناسب سازی فضاهای شهری برای تردد افراد کم توان جسمی و حرکتی، گفت: به منظور تسهیل در تردد دانش آموزان نصب بالابر ویلچر در مدرسه توانخواهان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد .

صالحی همکاری در تجهیز مجتمع آموزشی ناشنوایان نیمروزبه سیستم آیفون مرکزی را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: نصب آسانسور این مجتمع نیز در برنامه های حمایتی منطقه پیش بینی شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.