×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 59 خبر

اقتصادزمانه : شهردار منطقه۲ گفت: با هدف افزایش امکانات خدماتی و رفاهی در بوستان ها، خانه مادر و کودک در بوستان ستارخان احداث می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی درنشست كميته اجرايي باز پيرايي بوستان ستارخان به عنوان بوستان دوستدار كودك گفت: با توجه به اهمیت ارتقای کیفیت زندگی کودکان به عنوان یکی از شاخص های مهم توسعه پایدار ،اجرای طرح محله دوستدار کودک در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود:محله دوستدار کودک، محله‌ای است که نیازهای کودکان را در کانون توجه قرار داده و در راستای توسعه، مناسب سازی و بسترسازی از منظر کالبدی و اجتماعی محله برای فعالیت کودکان تلاش می‌کند تا آنها نیز مانند سایر شهروندان منطبق با نیازهایشان بتوانند در محله و شهر زندگی کنند.

صالحی با اشاره به اینکه اجرای طرح بوستان ستارخان به عنوان بوستان دوستدار کودک در مرحله مطالعاتی و طراحی است گفت: در طراحی این بوستان نیاز گروه های سنی کودکان و نوجوانان مورد توجه قرار گرفته ودر بخش کالبدی ایجاد فضای بازی ایمن و تعاملی برای کودک و خانواده طراحی شده است .

شهردار منطقه ۲ گفت: همزمان با ایجاد فضای ورزشی و تفریحی ، به منظور تامین رفاه و آسایش مادران دارای کودک خردسال، خانه مادر و کودک به عنوان یکی از فضاهای الزامی بوستان دوستدار کودک احداث می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.