×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ از برگزاری تور ری‌گردی برای سفرا و کارکنان سفارت‌خانه‌های ۶ کشور به‌منظور آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری شهرری خبر داد و گفت: بازار قدیم ری ازلحاظ معماری و وجود بافت قدیمی مورد استقبال گردشگران قرار گرفت.

احمد محمدپور در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به برگزاری تور ویژه بازدید از آثار تاریخی شهرری برای سفرا اظهار داشت: صبح امروز سفرای کشورهای نیکاراگوئه، برزیل و مجارستان به همراه کارکنان سفارت‌های ژاپن، تایلند، قزاقستان و سایر کشورها از چند اثر تاریخی مهم ری بازدید کردند و از نزدیک با بخشی از تاریخ ۸ هزار ساله این شهر آشنا شدند.

وی افزود: این بازدید نیم روزه به همت معاونت بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران و واحد روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ با هدف آشنایی کشورهای خارجی با ظرفیت‌های گردشگری شهرری و در راستای رونق و توسعه صنعت گردشگری برگزار شد.

رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ در ادامه گفت: در این برنامه، بازدید از کارخانه قدیم سیمان ری، برج طغرل، حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، بازار قدیم ری، آرامگاه ابن بابویه و عمارت باغ ظهیر انجام شد.

محمدپور تصریح کرد: در این تور نیم روزه، گردشگران و کارکنان سفارت‌خانه‌ها بر جذابیت ظرفیت‌های گردشگری شهرری تأکید کردند و اذعان داشتند که از این پس در نشست با کارگزاران بر ظرفیت قابل توجه ری در حوزه گردشگری تأکید خواهند کرد تا ری نیز به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری به توریست‌های این کشورها معرفی شود.

وی ادامه داد: بازار قدیم ری به لحاظ معماری و وجود بافت قدیمی برای توریست‌ها جذابیت زیادی داشت و مورد استقبال گردشگران قرار گرفت.

رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ در پایان خاطرنشان کرد: در آینده نیز از سایر سفارت‌خانه‌ها برای بازدید از آثار تاریخی و ظرفیت‌های گردشگری ری دعوت و این برنامه در راستای ارتقا و بهبود گردشگری در ری ادامه خواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.