×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 58 خبر

اقتصادزمانه : عملیات اصلاح هندسی واقع در میدان شوش از اول هفته جاری به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ١٢، زینب عبادی با اشاره به اینکه میدان شوش مرز سه منطقه ۱۲، ۱۵و ۱۶ واقع شده و از نقاط تبادلی سفر در جنوب منطقه ۱۲ است؛ گفت: ساماندهی این میدان، باتوجه به تردد بالای عابران و مسافران خطوط حمل و نقل عمومی، تأثیر بسزایی در بهبود شاخص های عملکردی حمل و نقل خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح، جزایر ترافیکی اطراف میدان شوش برای ایمن سازی و مناسب سازی مسیر تردد عابران پیاده، اصلاح هندسی می شود که درنهایت به ارتقای سطح ایمنی تردد در این محدوده منجر خواهدشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یادآور شد: این طرح باهمکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲و توسط پیمانکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام می شود.

عبادی همچنین از آغاز عملیات تثبیت جداکننده میانی در خیابان ابن سینا خبرداد و افزود: از چهارشنبه گذشته، طرح عملیات اصلاح هندسی در خیابان ابن سینا آغاز شد و در این طرح جداکننده خیابان ابن سینا که در وضع موجود به صورت خشکه چین و به وسیله نیوجرسی جداسازی شده به وسیله جدول و کفپوش و تامین روشنایی تثبیت می شود .

وی خاطرنشان کرد: در این طرح که به منظور مناسب سازی تردد عابران پیاده در محل گذرگاه‌های عرضی عابر و اصلاح جداکننده معبر همچنین افزایش روشنایی خیابان درحال اجراست ،به طول ۷۰۰ متر از خیابان ابن سینا ساماندهی می شود، ضمن اینکه در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی ، نقش بسزایی خواهد داشت.

طرح ياد شده نیز توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک قلب‌طهران انجام می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.