×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ا️قتصاد زمانه : ناحیه ۸ شهرداری منطقه ۴ نظارت میدانی نواحی ۹گانه این هفته را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این بازدید که با حضور “علی اصغر کمالی زاده” شهردار منطقه، معاونین حوزه ها، مدیران شهری و شهردار ناحیه ۸ برگزار شد، شهردار منطقه ۴ از نزدیک وضعیت این ناحیه را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

️شهردار منطقه ۴ در این باره گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهر و اجرای طرح من شهردارم که دور دوم آن از آذر ماه کلید خواهد خورد، رسیدگی به نواحی ۹گانه را به صورت ویژه در لیست کارهایمان گنجانیده و هر هفته یک ناحیه را از نزدیک رصد می کنیم.

️او ادامه داد: در این نظارت و بررسی ها از نزدیک نقاط مثبت و منفی هر محله را نظاره گر بوده و برای رفع مشکلات چاره می اندیشیم.

️کمالی زاده در این بازدید بر مسایل مختلف نگهداشت شهر، نظافت شهر، پاکیزگی مخازن زباله، رسیدگی به بوستان ها، آسفالت معابر، رسیدگی تابلوها و چراغ های راهنمایی، اصلاحات هندسی و خط کشی معابر، تردد آسان و بی خطر در بزرگراه ها و معابر محلی و … تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به مرحله دوم طرح من شهردارم گفت: این طرح فرصت ویژه برای خدمت رسانی ویژه به شهروندان بوده و با همفکری و مساعدت از خود آنها می توانیم شهر را به سوی بهتر شدن مدیریت کنیم.

️گفتنی است پس از این بازدید در جلسه ای که در ناحیه ۸ شهرداری منطقه ۴ برگزار شد، درخصوص روند کار و فعالیت های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

️شایان ذکر است در ادامه این جلسه شهردار منطقه ۴ با شهروندان محله حکیمیه که درخواست ملاقات حضوری با شهردار منطقه را داشتند، دیدار کرد و از نزدیک به خواسته ها و مطالبات ایشان گوش داده و دستورات لازم را صادر کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.