×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه: عملیات به زراعی بوستان ها و قطعات فضای سبز معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۹ و هرس درختچه ترون در نواحی پنجگانه همزمان با فصل پاییز در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به آمادگی و تجهیز اکیپ های اجرایی فضای سبز منطقه در این فصل بیان کرد: با هدف ایجاد فضای مطلوب شهری، زیبا سازی منظر شهری و افزایش رشد درخت و درختچه ها ، عملیات اجرایی کندوکوب، به زراعی و هرس ترون در فضای سبز این منطقه آغاز شد.

به گفته این مسئول به منظور اجرای صحیح عملیات مسیرهای هرس ترون به طور روزانه توسط مسئول و کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز بازدید می شود.

او با اشاره به اجرای عملیات به زراعی بوستان ها و معابر در نواحی پنجگانه افزود: عملیات به زراعی و فعالیت هایی از قبیل کندوکوب، حذف کنده، شاخه خشک تنه جوش و پاجوش درختان، پخش کود و زیر و رو کردن خاک بستر باغچه های معابر و بوستان ها، تشتک زنی، حذف علف هرز، نخاله کشی و نظافت بستر خاک به صورت مستمر در دست اجراست.

شهردار منطقه در خصوص اقدامات اداره فضای سبز در شش ماهه دوم سال نگهداشت فضای سبز خاطر نشان کرد : کاشت نهال، درختچه و نشاهای فصلی، محلول پاشی، هرس درختان، رسیدگی به سرویس های بهداشتی، آبخوری ، دستگاه بدنسازی و…. از دیگر فعالیت منطقه در ماه های آتی است.

او با اشاره به اجرای عملیات هرس و فرم دهی ترون های بلورها ، میادین و معابر گفت: چندین اکیپ از واحد فضای سبز نواحی پنجگانه بصورت هماهنگ عملیات فرم دهی و هرس ترون ها را انجام می دهند.

فرهادی یادآور شد: طی برنامه ریزی انجام شده و با توجه به خزان درختان و گیاهان، عملیات هرس درختان و درختچه های منطقه از ابتدای آذر ماه آغاز و تا پایان سال جاری انواع درختان هرس می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.