×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 59 خبر

اقتصادزمانه : جانشین شهردار تهران در مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پیامی، هفتم مهرماه ، «فرارسیدن روز آتش نشانی و ایمنی» را به آتش‌نشانان جان برکف تبریک گفت.

به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پیام علی نصیری رئیس این سازمان آمده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان پالایشگاه آبادان که روز ۷ مهرماه سال ۱۳۵۹، در حالی که مشغول اطفای حریق ناشی از حمله هوایی دشمن به پالایشگاه بودند، در حمله مجدد دشمن بعثی به این پالایشگاه شهید شدند و این روز ملی به نام و یاد فداکاری آنها نامگذاری شد، فرا رسیدن روز آتش‌نشان را به تمامی آتش‌نشانان عزیز و پرتلاشی که با خدمات شبانه‌روزی خود به شهروندان در شرایط خطرناک جان خود را به خطر می اندازند تا ما و اموالمان را از خطر نجات دهند، تبریک می‌گویم.

وی در این پیام یادآور شد: روز آتش‌نشان، یادآور جهادها و تلاش‌های قهرمانان عرصه ایمنی، گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان در حوادثی چون حریق ساختمان پلاسکو و ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار است که بارها رخ داده و هر بار با مجاهدت و تلاش این قهرمانان بی‌ادعا از گسترش آنها جلوگیری شده و ایمنی به محیط شهری ما بازگشته است. دلیرمردانی که با گذشتن از جان خود، آتش شعله‌ور شده در این شهر را خاموش می‌کنند. چه بسیار انسان‌های پاک و شجاعی که در این راه به شهادت رسیدند و نامشان در تاریخ این سرزمین جاودان شد. هفتم مهرماه “روز آتش نشانی و ایمنی” بهانه ای است برای تقدیر از فداکاری این جان برکفان.

در پایان این پیام آمده است: به پاسداشت این روز گرامی، بر خود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های صادقانه همه همکاران گرانقدر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و سراسر کشور در راستای اشاعه فرهنگ ایمنی و حفاظت از جان و مال شهروندان عزیز قدردانی کنم. امید آنکه در سایه الطاف خداوند منان و ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره سلامت و پیروز باشید و در ارتقای کارآمدی نظام اسلامی و آرامش بخشی به مردم گامهای موثری بردارید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.