×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : مدیر اداره پیشگیری و ارتقای سلامت اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اهدای ۲۷۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند منطقه۱۶ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران؛ مریم شیردل در این باره گفت: این بسته های لوازم التحریر به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۶، پیشکسوتان ورزشی و هنرمندان به دانش آموزان نیازمند برای سال تحصیلی جدید اهدا شده است.

وی افزود: یکی از اهداف این اقدام خیرخواهانه دعوت از شهروندان و خیرین برای کمک به دانش آموزانی است که به دلیل نیازهای مالی از تحصیل بازمانده اند.

شیردل ادامه داد: لوازم‌التحریر اهدا شده شامل کیف، دفتر، مداد و کتب متناسب با دانش آموزان ابتدایی است؛ همچنین به همت خیرین روپوش مدرسه برای دانش آموزان مراکز پویاشهر نیز فراهم شده است.

مدیر اداره پیشگیری و ارتقای سلامت اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این بسته لوازم التحریر جدا از دو هزار و ۵۰۰ بسته ای است که سازمان در اختیار ۳۴ مرکز پویاشهر برای توزیع بین دانش آموزان آسيب دیده و در معرض آسیب قرار داده است.

وی تصریح کرد: این خدمات حمایتی در طول سال از سوی سازمان، خیرین، خیریه ها و کمک های مردمی صورت می گیرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.