×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : نشست شورای اداری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ تشکیل شد و برای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان ۲۴ مصوبه مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، این نشست به ریاست علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست تشکیل شد و با نظرات علی پور داداش رئیس حوزه دفتر شهردار منطقه، شهرداران نواحی شش گانه و روسای ادارات حوزه خدمات شهری به همراهی رئیس سامانه۱۳۷ پلاس و کارشناسان ۱۳۷ پلاس حضور داشتند و موضوعاتی پیرامون رسیدگی و هماهنگی درخصوص پیامهای مرتبط با خدمات شهری و پیامهای ۱۳۷پلاس مورد بررسی قرار گرفت.

علی بخشی در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت پیامهای سامانه ۱۳۷ پلاس ضمن تسریع در روند رسیدگی به پیامها، شهرداران نواحی و روسای خدمات شهری مستقیما نسبت به بررسی پیامها اقدام و ظرف مدت یک هفته نسبت به پاسخگویی پیامها ، اقدام لازم صورت گیرد.

🔹وی افزود: در راستای کاهش پیامهای ۱۳۷ و با آغاز فصل سرما و نیاز به فضای سبز انتظار داریم مدیریت ویژه ای برای آبیاری فضای سبز داشته باشد که در این راستا برنامه ریزی های مناسبی صورت گرفته است.

🔹معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه ادامه داد: از جمله مصوبات این جلسه رنگ آمیزی مخازن و افزایش فعالیت در حوزه پسماند با توجه به تاکیدات شهردار تهران و شهردار منطقه است.

🔹 علی بخشی در جلسه شورای اداری معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار داشت: یکی از دغدغه های شهروندان که در دیدارهای مردمی با مدیران شهری در میان می گذارند موضوع رسیدگی بیشتر به سگ های بلاصاحب است که انصافا در چند ماه اخیر اقدامات ارزشمندی در این حوزه توسط پسماند منطقه صورت گرفته است و چالش های پیش رو به شکل هم افزایی و نگاه تخصصی برطرف می گردد .

🔷وی افزود: برای اصناف مزاحم و برای کسب رضایت شهروندان برنامه هایی را برای این محور توسط ساماندهی منطقه فراهم گردیده است .

🔷اداره خدمات شهری فعالیت های گسترده ای دارد که مدیریت و هماهنگی بین ادارات و شهرداری های نواحی را می طلبد که این موضوع محقق خواهد شد .

🔹این مدیر شهری به موضوع تابلوهای غیر مجاز نیز اشاره کرد، گفت: زیباسازی با هدف زیبایی شهری اقدام به جمع آوری تابلوهای غیر مجاز نمودند.

🔹او به موضوع تعویض تعمیر و افزایش مخازن زباله نیز اشاره کرد، گفت: مخزن زباله از سوی اداره خدمات شهری و شهرداری نواحی شش گانه تعمیر و تعویض شد.

🔷در آخرانتظار می رود ضمن تسریع در روند رسیدگی به پیامهای ۱۳۷ پلاس نسبت به انجام بازدید های و رفع مشکلات موجود در سطح منطقه اقدام شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.