×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه‌محور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از مدیریت ستاد گمشدگان مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران با حضور نیروهای واکنش اضطراری محلات (گروه‌های دوام) خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، شاهین مظفری گفت: راه‌پیمایی عظیم جاماندگان به طول ۱۴ کیلومتر و از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در روز چهارشنبه – ۱۵ شهریور – برگزار می شود و در طول این مسیر، هفت غرفه به ستاد گمشدگان اختصاص یافته است که در این غرفه‌ها نماینده فاتب، کارشناسان و روانشناسان اداره بازیابی پس از بحران و گروه دوام حضور دارند و نسبت به ساماندهی کودکان و گمشدگان می‌پردازند.

مظفری افزود: در این غرفه‌ها وسایل نقاشی، بازی‌های کودکانه و پذیرایی قرار دارد که در صورت تحویل کودکان به این غرفه‌ها، تا رسیدن والدین کودک با استفاده از این وسایل نسبت به نگهداری این عزیزان اقدام می شود.

وی ادامه داد: همچنین نیروهای مردمی دوام در این مراسم به عنوان همکار واحد ایمنی(HSE) نسبت به کنترل موارد ایمنی و گزارش به خودروی فرماندهی مدیریت بحران مستقر در مسیر راه‌پیمایی اقدام می‌کنند.

معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور سازمان مدیریت بحران تهران عنوان کرد: اعضای دوام با نیروهای انتظامی در کنترل ازدحام جمعیت همکاری خواهند داشت. در این مراسم ۷ تیم ۱۲ نفره در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در غرفه‌های ستاد گمشدگان و در طول مراسم حضور خواهند داشت و علاوه بر اقدامات فوق نسبت به آموزش ایمنی و مدیریت بحران و جذب اعضای جدید دوام نیز اقدام خواهند کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.