×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رویداد آنلاین : بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی-توسعه ای در زمینه تامین مالی پروژه های بزرگ و کوچک، به منظور فاصله گرفتن از اقتصاد وابسته به نفت، حمایت از واحدهای نوآور و دانش بنیان را در دستور کار خود قرار داده است. این بانک با ارائه تسهیلات مالی به واحدهای تولیدی در استان البرز، توانسته است رتبه نخست را در بین سایر بانک های استان البرز به دست آورد.

به گزارش رویداد آنلاین :بانک صنعت و معدن در راستای فعالیت های حمایتی خود از واحدهای تولیدی، برای تحقق شعار سال مبنی بر رشد تولید، مهار تورم، اقداماتی را در دست اجرا قرار داده است. این بانک از سال گذشته تا کنون بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان البرز پرداخت کرده است.

این تسهیلات شامل تامین منابع پایدار و ارزان برای استمرار تولید می‌باشد. بانک صنعت و معدن توانسته است بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی در استان البرز که طرح های بزرگ و مهمی در کشور بوده و در رتبه برند های ملی قرار دارند، را تأمین مالی کند.

این بانک در زمینه حمایت های مالی در بخش های حیاتی و مهم کشور همچون نیروگاه ها، نفت و گاز، پتروشیمی، پالایشگاه ها و صنایع شیمیایی، طرح های فولادی، آب شیرین کن، حمل و نقل، ساختمان، صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی، خودروسازی و غیره نیز فعالیت دارد. به عنوان نمونه، بانک صنعت و معدن تسهیلاتی به کارخانه تک ماکارون پرداخت کرده است که خطوط تولید ماکارونی تک را با تامین مالی این بانک آغاز کرده است.

این کارخانه با دریافت تسهیلات از بانک صنعت و معدن و افزایش سهم بازار داخلی و توسعه صادرات، خطوط تولید را گسترش داده است. همچنین، با تامین مالی از بانک صنعت و معدن، تک ماکارون توانسته است دومین خط پرظرفیت دنیا را ایجاد کند. بانک صنعت و معدن تا کنون بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان البرز پرداخت کرده است.

این تسهیلات شامل سرمایه گذاری ثابت در ۹ طرح تولیدی با اشتغال حدوداً ۱۶۰۰ نفر و تامین سرمایه در گردش برای حدود ۹۰ واحد تولیدی با اشتغال حدوداً ۱۰۰۰۰ نفر استان می‌باشد. بانک صنعت و معدن با استفاده از روش های نوین تامین مالی و بانکداری دیجیتال، در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد پایدار ملی، گام های بلند و مؤثری برداشته است.

این بانک تامین مالی طرح کانفکشنری شرکت صنعتی و پژوهشی زرکام را با مبلغ سرمایه گذاری ثابت کل طرح به مبلغ ۲۳ هزار میلیارد ریال مبلغ ۶٫۰۰۰ میلیارد ریال تامین کرده است. همچنین مبلغ ۷٫۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش جهت شرکت مصوب شده که مبلغ ۳٫۵۰۰ میلیارد ریال آن تا کنون پرداخت شده است.

گفتنی است؛ گروه صنعتی زر با حدود ۱۰۸۳ نفر اشتغال از جمله واحد‌های صنعتی مورد حمایت بانک که در تولید و عرضه انواع غلات فرآوری‌شده فعالیت می‌کند، دارای واحدهایی تولیدی همچون شرکت های زرماکارون، زر اویل، آرد زر، زر فروکتوز و زر گرین می باشند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.