×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، قوه قضاییه را مانند یک برادر در کنار شهرداری برای برطرف کردن آسیب های اجتماعی در پایتخت خطاب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به نقل از میزان، احمد احمدی صدر در خصوص همکاری قوه‌ قضاییه با شهرداری تهران برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: قوه‌ قضاییه یک رکن مهم در این خصوص و برادر، همیار و همراه ما در حوزه آسیب‌های اجتماعی است و بسیار نقش موثری در این رابطه دارد.

🔻مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ضمن اشاره به اینکه قوه‌ قضاییه در رابطه با صدور احکام، پیگیری‌ها و مطالبه‌ها از دستگاه‌ها نقش اساسی دارد، ادامه داد: در مسئله آسیب‌های اجتماعی از قوه‌ قضاییه طلب کمک و استعانت داریم تا به امید خدا این مسائل حل شود.

🔻وی با بیان اینکه نمایندگان قوه‌ قضاییه در جلسات قرارگاه اجتماعی شرکت می‌کنند، اظهار کرد: قوه‌ قضاییه در این رابطه بسیار به ما کمک کرده است، از جمله فعالیت‌های دستگاه قضا در رابطه با آسیب‌های اجتماعی صدور احکام برای جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و کودکان کار و بسیاری از فعالیت‌های دیگر بوده است و ما از این بابت از قوه‌ قضاییه نهایت تشکر را داریم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.