×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : به همت حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۹، مدرسه تابستانی نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم ویژه پسران و دختران کارکنان در شش هفته برگزار و به کار خود پایان داد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: طبق سنوات پیشین و با هدف غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان با عنوان مدرسه تابستانی نشاط و تعالی و اجرای برنامه‌های متنوع تفریحی، فرهنگی، آموزشی، تربیتی و اردوهای سیاحتی و زیارتی از ۱۱ تیر ماه به مدت ۶ هفته در منطقه ۹ شروع به کار کرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مدرسه نشاط و تعالی در منطقه ۹ افزود: بازدید از مجموعه های علمی شامل؛ آسمان نمای گنبد مینا و اقیانوس پارک، اعزام به مجموعه ورزشی و تفریحات آبی، اعزام به پارک آموزش ترافیک و برگزاری کلاس آموزشی ترافیکی، تشرف به اماکن مذهبی از جمله؛ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و موزه این مکان متبرک، اعزام به باغ پرندگان و در نهایت حضور در شهربازی سرزمین عجایب از جمله برنامه هایی بود که در ۶ هفته اجرا شد.

همچنین؛ طرح نشاط و تعالی در دو گروه دختران در روزهای یکشنبه و پسران در روزهای سه شنبه در ۶ هفته با عناوین متفاوت در هر هفته تا پایان اجرای طرح مذکور اجرایی شد.

بر اساس این گزارش؛ پذیرایی صبحانه و ناهار و برگزاری نمازجماعت از جمله مواردی بود که در این هفته ها اجرا شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.