×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از شناسایی ۲۵۱ نقطه بی دفاع شهری از بُعد آسیب های اجتماعی در سه ماه نخست سال خبر داد و گفت: با مشارکت کارشناسان واحد آسیب های اجتماعی مناطق ۲۲گانه شهر تهران، عملیات رصد نقاط بی دفاع پایتخت صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومي سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر اظهار کرد: پس از شناسایی فضاهای بی دفاع شهری به شکل ویژه، پیگیری عملیات بهسازی و امن سازی این نقاط آغاز شد.
🔻وی با بیان اینکه تاکنون از ۲۵۱ نقطه ذکر شده، در ۱۱۲ نقطه، عملیات پاکسازی، بهسازی و امن سازی محیطی از انواع آسیب های اجتماعی انجام شده است، افزود: به طور کلی در مدت زمان کوتاهی ۴۴درصد این نقاط از شرایط آسیب زا خارج شده اند.
🔻دکتر احمدی صدر با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۸۸ نقطه بی دفاع شهری در پایتخت شناسایی شدند که از این تعداد ۲۰۴ مورد تحت عملیات امن سازی و بهسازی، از وجود آسیب های اجتماعی پاک شدند افزود: اجرای عملیات بهسازی و امن سازی نقاط بی دفاع شهری پایتخت در فصل بهار با مشارکت معاونت های خدمات شهری و شهرسازی شهرداری تهران انجام شده و در این راستا اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.
🔻دکتر احمدی صدر تصریح کرد: در دوره مدیریت شهری فعلی تا کنون ۷۲۲ فضای بی دفاع شهری امن سازی شده اند که از این آمار ۱۱۲ مورد در سه ماه نخست سال جاری انجام شده است.
🔻مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند نقاطی که به نظر می‌رسد فضای بی دفاع شهری است را به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند تا با شناسایی و رصد از سوی کارشناسان، مورد امن سازی و بهسازی قرار گیرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.