×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

اقتصادزمانه : همزمان با فرا رسیدن ایام ماه محرم، چندین عنوان برنامه فرهنگی، عزاداری و سوگواری با هدف برگزاری هر چه باشکوه تر عزاداری های حسینی(ع)، از سوی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مراکز تحت پوشش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با برگزاری مراسم های عزاداری در بخش های مختلف به سوگواری برای امام سوم شیعیان و یاران با وفایش پرداخت.

“محتشم دل ها” یکی از برنامه های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی بود که با برگزاری زیارت عاشورا، سخنرانی مذهبی و سوگواری در ساختمان های مرکزی، ۲ و ۳، در دهه اول ماه محرم با حضور کارکنان این سازمان برگزار شد.

همچنین در مراکز یاورشهر و گرمخانه های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی نیز در راستای معنویت افزایی مددجویان، ویژه برنامه های مذهبی دهه اول محرم تحت عنوان “کبریت احمر” برگزار شد.

در مراکز یاورشهر و گرمخانه ها به صورت روزانه نیز در روزهای ماه محرم، مجالس سخنرانی و سوگواری توسط روحانیون معزز و مداحان اهل بیت علیهم السلام برپا شد.

سوگ قدسیان” برنامه ای با اجرای پرده خوانی و نقالی عاشورا، “۷۲ صفحه عشق” با تعزیه خوانی و همچنین برنامه “عطر عشق” با سیاه پوش کردن مراکز یاورشهر از دیگر برنامه های ایام محرم سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی بوده اند.

همچنین در دهه اول ماه محرم، “موکب من حسینی ام” در جنب گرمخانه ها به همراه توزیع نذری برای گرامیداشت این ایام برپا شد.

گفتنی است در راستای معنویت افزایی مددجویان طرح تربیتی، آموزشی و درمانی ۹گام نیز برای معتادان متجاهر این مراکز، در قالب برنامه “محتشم دل ها ” با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.

مراسم “زیارت پرچم” نیز در قالب ویژه برنامه “عطر عشق” برای ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در مرکز یاور شهر ۴ سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی برگزار شده و پرچم حرم مطهر امام رضا(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت معصومه(س) در این مرکز در میان مددجویان گردانده شده است.

شایان ذکر است، مراسم عزاداری در مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران با حضور مددجویان، بهبود یافتگان و کارکنان این مرکز نیز برگزار شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.