×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادزمانه : پیام تبریک معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، روز پاسداشت مقام انسان‌هایی است که برای دستیابی به حقیقت و انتشار اخبار از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند؛ بدون شک مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم جز با حق‌طلبی، شجاعت و صداقت در عرصه‌ آگاهی ممکن نمی‌شود.

امروز دو رسالت «جهاد تبیین و جهاد تصمیم» پیش روی همه ماست و خبرنگاران می‌توانند در این دو وظیفه همگانی نقشی بی‌بدیل ایفا کنند.

خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند؛ از همین روی بر خود وظیفه می‌دانم ضمن تبریک روز خبرنگار به همه تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی، آگاهی‏‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت، ناب‌ترین مراتب سپاس و ‌احترام خود را به پاس تلاش‌های بی‌دریغ و ارزشمند اصحاب رسانه که طی سال‌های متمادی دست در دست روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور نهادند و در وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی عرصه علوم‌زمین کشور عزیزمان یاری‌رسان این بخش بوده و هستند؛ تقدیم ‌دارم.

همچنین یادی می‌کنم از شهید محمود صارمی که ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷، به دست عوامل آمریکا و نیروهای طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی کشور، هفدهم مردادماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

علیرضا شهیدی

معاون وزیر صمت

و رئیس سازمان

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.