×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رویداد آنلاین : در ادامه سلسله بازدیدهای مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از مراکز فوریت های خدمات اجتماعی مناطق ۲۲گانه کلانشهر تهران، روز گذشته دکتر احمد احمدی صدر به همراه برخی از مدیران این سازمان از مرکز فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش رویداد آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در بازدید از مرکز فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران، آخرین وضعیت ساماندهی مددجویان و همچنین فعالیت های مددکاران و شیوه ارائه خدمات اجتماعی به مددجویان در این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

وی سپس در نشستی صمیمی با مسوولان و مددکاران مرکز فوریتهای خدمات اجتماعی در منطقه ۹ ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان، شنونده صحبت ها و مشکلات موجود از زبان مددکاران بود و دستورات لازم را برای رفع موانع و حل مشکلات در این مرکز فوریتهای خدمات اجتماعی صادر کرد.

در پایان، شماره تماس مستقیم با مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بار دیگر در اختیار مددکاران و پرسنل این مرکز قرار گرفت تا بتوانند در صورت لزوم نقطه نظرات و مشکلات خود را مستقیماً با دکتر احمد احمدی صدر در میان بگذارند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.