×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 59 خبر

اقتصادزمانه :نشست صمیمی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران با شهردار منطقه ۲۰ ومدیران اجرایی معاونت خدمات شهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شرفی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران ضمن تشکر از زحمات همکاران منطقه و نواحی ، تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان به ۳ رویکرد مهم دیدار نوروزی با همکاران خدمات شهری مناطق و شنیدن مسائل و مشکلات مدیران اجرایی این حوزه در راستای ارائه خدمات شایسته تر به شهروندان محترم و طرح برنامه بازدید های میدانی با نگاه عملیاتی از سطح نواحی در سال ۱۴۰۲، اشاره کرد و گفت: نگاه سازمان به مناطق نگاه حمایتی است و برای ارتقاء بیشتر وضعیت نگهداشت به طور کامل و با تمام قوا در کنار مناطق خواهیم بود.

🔺او افزود: در سال جدید خرید و تحویل مخازن زباله به مناطق را در برنامه کاری داریم که مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان بدین منظور در نظر گرفته شده است.

🔺رضا شرفی در ادامه عنوان کرد: نظارت و ارزیابی نواحی بر اساس برنامه ریزی دقیق اجرایی و میزان تحقق اجرای برنامه ها خواهد بود ونواحی ۷گانه منطقه را به شناسایی واحدهای تجاری مولد زباله های با حجم زیاد و راه اندازی گشت های پیاده سیستمی ملزم دانست ودر دستور کار شهرداران نواحی قرار داد .

🔺در پایان جلسه سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰, نیز ضمن تشکر از حضور مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران ، لزوم توجه و استفاده بهینه از پتانسیل موجود در مخزن ۶۰۰ هزار متر مکعبی صالح آباد، راه اندازی ارائه خدمات شهری با پیمانکار مجزا در محدوده ناحیه ۷ و لزوم تعیین تکلیف نخاله های ورودی جنوب شهر که در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران قرار دارد را از نکات مهم بیان نمود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.