×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مقوله مهم مناسب سازی منطقه ۴ با موفقیت در حال اجراست

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” با تاکید بر مقوله پر اهمیت مناسب سازی معابر و ساختمان های طهران کوچک گفت: برقراری عدالت اجتماعی در شهرها به معنی در دسترس پذیر بودن خدمات شهری برای تمامی شهروندان، یکی از ابتدایی ترین مولفه های حقوق شهروندی است.

وی افزود: تمام مدیران شهری در راه رسیدن به این مهم مسوولند و می بایست با تامین خدمات رفاهی و رعایت حقوق اجتماعی خدماتی کرامت شهروندان را حفظ کننند.

وی در این جلسه بر مناسب سازی حوزه فنی و عمران طهران کوچک در خصوص عملکرد مناسب سازی منطقه در محورهای بوستان ها و ساختمان ها تاکید کرد.

کمالی زاده گفت: در این راستا از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون مناسب سازی محورهای مصوب حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال بیش از ۱۴ هزار از این معابر مناسب سازی می شود.

وی افزود: مناسب سازی بوستان نوفل لوشاتو از دو بوستان برنامه مصوب به اتمام رسیده و بوستان رسالت با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

شهردار منطقه ۴ تهران خاطرنشان کرد: در قالب مناسب سازی ساختمان ها نیز ساختمان شماره یک و دو شهرداری منطقه ۴ با احداث و تکمیل ۲ چشمه سرویس بهداشتی ویژه معلولین و نیز بازسازی سرویس های بهداشتی سرای محله کاظم آباد و دیگر اقدامات در این ساختمان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال فعالیت می باشند.

کمالی زاده در پایان گفت: ارتقاء امنیت، سلامت، آرامش و رفاه تمامی اقشار جامعه بر عهده مدیران شهری است که منطقه ۴ تهران همواره در راه نیل به این مهم ثابت قدم روبه جلو پیش می رود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.