×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 15 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 28 خبر
سوق ایلام به سمت توسعه صنعتی/پتروشیمی ایلام بزرگترین پتروشیمی غرب کشور

یوسف شریفی مدیر عامل پتروشیمی ایلام در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان با بیان اینکه پتروشیمی ایلام از پتانسیل بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت برخوردار است، اظهارداشت: این شرکت بزرگترین پتروشیمی در غرب کشور محسوب می‌شود و می‌توان با همکاری رسانه‌ها و مطبوعات از چالش‌های پیش‌روی آن گذر کرد‌.

وی عمده مشکل این مجتمع را کمبود خوراک عنوان و تصریح کرد: پالایشگاه گاز ایلام ۵۰ درصد خوراک ما را تامین می‌کند و مابقی خوراک را از دیگر نقاط کشور تهیه می‌کنیم که همین موضوع باعث افزایش هزینه‌های تولید در مجتمع گردیده و از مسئولان استان، رسانه‌ها و همه دست‌اندرکاران می‌خواهیم که کمک کنند تا فاز ۲ پالایشگاه گاز ایلام به بهره برداری برسد و مشکل خوراک پتروشیمی ایلام برای همیشه مرتفع شود.

یوسف شریفی با تاکید بر اینکه پتروشیمی صنعت بسیار سودآوری است، خاطرنشان ساخت: یکی از مشکلات پتروشیمی ایلام که موجب شده سودآوری آن کاهش یابد، تعداد پرسنل مازاد آن است، چارت شرکت با حدود ۶۳۰ نفر تکمیل است اما اکنون شرکت بیش از دو هزار پرسنل دارد.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به وضعیت رسانه‌های استان، گفت: اهالی رسانه‌ استان همواره برای توسعه استان قلم زده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

علی حیدربیگی با تقدیر از مدیرعامل پتروشیمی ایلام در رفع مشکل چاپ آگهی‌های این شرکت در نشریات محلی و نمایندگی‌ روزنامه های سراسری در استان ادامه داد: مطبوعات ایلام قطعا همیار صنایع ایلام همچون پتروشیمی هستند و آماده همکاری دو جانبه در این راستا هستند.

گفتنی است مسئول برند اجتماعی پترول هم در این نشست قول همکاری برای برگزاری دوره‌های آموزشی و حمایت از تولید محتواهای برتر در زمینه صنعت پتروشیمی در رسانه‌های استان را دادند‌.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.