×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 15 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 28 خبر
مدال‌آوران المپیادهای علمی سال ۱۴۰۳ نیز تحت حمایت بانک پاسارگاد قرار گرفتند

در این مراسم دکتر قاسمی ضمن عرض تبریک به نفرات برتر المپیادهای علمی، آنان را افتخار کشور و عصاره فرزانگی ملت ایران معرفی کردند. ایشان در ادامه بر نقش مهم امید و درس‌آموزی از شکست‌ها در توسعه و رشد انسان تأکید داشتند.

مدیرعامل بانک پاسارگاد به هوش و استعداد بالای جوانان ایرانی اشاره و ایرانیان را دارای بالاترین استعدادها در سطح جهانی برشمردند و این موضوع را باعث افتخار دانستند.

وی در ادامه با بیان تجربیاتی به اهمیت مقاومت در برابر مشکلات و یافتن راه‌حل‌های جدید برای رفع موانع اشاره و نخبگان را به صبوری، تفکر و تدبیر در مواجه شدن با دشواری‌ها تشویق کرد و از ایشان خواست تا محدودیتی در سقف اهداف خود ایجاد نکنند و اهداف بزرگی برای خود در نظر گیرند، همچنین برای تمام ثانیه‌های پرنعمت عمر خود برنامه مناسبی داشته باشند.

دکتر قاسمی در ادامه به گفت‌وگو و تبادل‌نظر با نخبگان پرداختند و بر لزوم حمایت از آنان در توسعه همه‌جانبه کشور تأکید کردند.

گفتنی است این دومین سالی است که بانک پاسارگاد ضمن برگزاری نشست صمیمانه با مدال‌آوران المپیادهای علمی از ایشان تقدیر و حمایت می‌کند. همچنین در تاریخ ۲۷خردادماه سال ۱۴۰۳، تفاهم‌نامه همکاری با هدف تعامل و همکاری باشگاه دانش‌پژوهان جوان با بانک در راستای حمایت از نخبگان المپیاد‌های علمی کشور و کمک به ارتقاء رتبه علمی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی و تربیت سرمایه انسانی خبره و کارآمد منعقد شده است.

این تنها اقدام بانک پاسارگاد در راستای حمایت از نخبگان نبوده و این بانک طی شانزده سال گذشته از نفرات برتر گروه آزمایشی کنکور سراسری، با تقدیم رتبه (بورس تحصیلی تا هر زمان که در داخل کشور ادامه‌تحصیل دهند) و اختصاص سهام بانک تقدیر و حمایت کرده است و این روند هم‌چنان ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.