×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۲۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 14 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 40 خبر
شرکت مبین انرژی خلیج فارس تولید آب خنک کننده

تولید آب خنک‌کننده، یکی از فرآیندهای حیاتی در صنایع مختلف به شمار می‌رود و مبین انرژی خلیج فارس با توسعه فناوری‌های نوین و بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، موفق به دستیابی به این رکورد تاریخی شده است. گزارش عملکرد سالیانه شرکت حاکی از آن است که با بهبود و ارتقاء فرآیندهای عملیاتی، تولید آب خنک‌کننده در هر دو مدار باز و بسته به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است.

در مدار باز، مبین انرژی خلیج فارس موفق شده است تا ظرفیت تولید خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد. این سیستم، که برای تبرید و خنک‌سازی فرآیندهای مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های خنک‌کننده در سطح منطقه تبدیل شده است. از سوی دیگر، در مدار بسته نیز، این شرکت با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و پیشرفته، نه تنها توانسته است کارایی این سیستم‌ها را بهینه کند، بلکه مصرف انرژی را نیز به حداقل رسانده است.

این دستاورد نشان‌دهنده تعهد مبین انرژی خلیج فارس به غلبه بر چالش‌های تولیدی سال‌های گذشته و همچنین تلاش برای ارتقای بهره‌وری در فرآیندهای صنعتی است. با دستیابی به این رکورد، مبین انرژی خلیج فارس نه تنها معیار جدیدی برای عملکرد و بهره‌وری در صنعت خدمات‌رسانیتعیین کرده است.

شرکت مبین انرژی خلیج فارس با اتکا به تجربه و دانش فنی خود، همواره در تلاش است تا به‌عنوان یکی از پیشروان صنعت انرژی، استانداردهای جدیدی در ارائه خدمات و محصولات ایجاد کند. این رکورد جدید نیز گواهی بر توانمندی‌های این شرکت در دستیابی به موفقیت‌های بیشتر و تبدیل شدن به مرجع اصلی در تولید و ارائه خدمات صنعتی در سطح منطقه است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.