×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 15 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برندگان چهارمین دوره جشنواره نیک آفرین مشخص شدند

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ مراسم قرعه کشی چهارمین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی بانک کارآفرین تحت عنوان جشنواره نیک آفرین با حضور اعضای هیات نظارت شامل نماینده دادستان کل کشور، نمایندگان بانک مرکزی و اعضای هیات مدیره و مدیران ارشدبانک برگزار و برندگان این دوره از جشنواره مشخص شدند.

رضا راضی زاده عضو هیات مدیره بانک کارآفرین در این مراسم با اشاره به آیات قرآن کریم، احادیث ائمه اطهار (ع) و سخنان بزرگان اظهار داشت:همواره به نیکی و نیک اندیشی توصیه‌های زیادی شده که ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه از جمله مصادیق مهم آن است.

وی همچنین تصریح کرد: قطعا طبق وعده خداوند متعال برکات قرض‌الحسنه ده‌ها برابر بیشتر به قرض دهنده باز خواهد گشت.

ایجاد فرهنگ قرض الحسنه در بانک

سهراب صادقی معاون امور شعب و توسعه بازار بانک نیز به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این مراسم با اشاره به اهمیت سنت قرض الحسنه گفت: در راستای برنامه‌های بانک در جهت ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه چهارمین دوره جشنواره نیک آفرین با استقبال خوب مشتریان بانک برگزار و درصد بالایی از اهداف تعیین شده در این جشنواره محقق شده است.

وی برگزاری جشنواره حساب‌های قرض‌‎الحسنه پس انداز را برای بانک و مردم پر از خیر و برکت خواند و افزود: با توجه به رصد آمار محقق شده در این دوره جشنواره نیک آفرین، قطعا در ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بانک شاهد رشد قابل توجهی خواهیم بود.

صادقی همچنین از ایجاد فرهنگ قرض‌الحسنه در بانک کارآفرین سخن گفت و ادامه داد: با وجود اینکه این دوره جشنواره در بازه زمانی کوتاه‌تری برگزار شد، استقبال از آن نشان داد که حضور در این جشنواره تبدیل به فرهنگ شده است و امیدواریم در دوره‌های بعدی نیز با استمرار برگزاری جشنواره نیک آفرین بتوانیم از محل اندوخته منابع آن حمایت‌های مالی بیشتری از مشتریان خود داشته باشیم.

به پاس قدردانی از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش در این دوره از جشنواره نیک آفرین، ۵ جایزه ۲.۵میلیارد ریالی، ۱۵جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۵ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۱۲۵ جایزه ۱۰۰میلیون ریالی و برای حداقل ۱۰ درصد از شرکت‌کنندگان، جوایز یک میلیون ریالی در نظر گرفته شده بود که با مشخص شدن برندگان، جوایز مربوطه به آنها تقدیم خواهد شد.

شایان ذکر است اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره نیک آفرین پس از تایید ارکان نظارتی در وب سایت بانک قابل مشاهده خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.