×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۲۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 14 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 40 خبر
رونمایی از اپلیکیشن امیدبانک در کافه بازار

در راستای ارتقاء سطح خدمات بانکی و استفاده آسان‌تر از امکانات مالی و به پشتوانه سال‌ها تجربه‌ی نخستین بانک ایرانی و با داشتن امید به آینده ای روشن در زمینه بانکداری ، برآن شدیم تا با یک پلتفرم دیجیتال بانکی به نام امید بانک ، نیازهای بانکی و غیر بانکی هموطنان عزیز را مرتفع سازیم. ، بانک سپه با کمال افتخار از اپلیکیشن امیدبانک سپه در کافه بازار رونمایی کرد. این اپلیکیشن با هدف تسهیل در انجام تراکنش‌های مالی، مدیریت حساب‌ها، از جمله افتتاح حساب آنلاین و دریافت کارت غیرحضوری، انتقال وجه کیف پولی، دریافت شبا بانک سپه، خدمات اعتباری داریک، مدیریت خرید از نانوایی‌ها با سرویس نانینو، استعلام خلافی خودرو، استعلام بدهی عوارض آزادراهی، دریافت موجودی کارت، دریافت صورتحساب بانک سپه، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیمکارت و بسته اینترنت، خدمات بیمه‌ای، و… را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده ایم.

این اپلیکیشن با طراحی کاربر پسند و رابط کاربری ساده، تجربه‌ای راحت و سریع را برای کاربران فراهم می‌آورد. همچنین، کاربران می‌توانند این اپلیکیشن را از پش از طریق برنامه کافه بازار دانلود کرده و از خدمات ویژه آن بهره‌‌مند شوند.

ما با ارائه این اپلیکیشن قصد داریم تا به مشتریان خود دسترسی آسان‌تر به خدمات بانکی را بدهیم و تجربه‌ای ایمن و کارآمد را برای آن‌ها فراهم کنیم.”

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.