×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۲۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 14 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 40 خبر
قدردانی مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از سبز پوشان حافظ امنیت

به گزارش روابط عمومی، محسن ایران زاد مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران طی دیداری با سرهنگ کیوان واحدزاده فرمانده انتظامی باقرشهر و کهریزک و سرهنگ محمود وند فرمانده راهور منطقه ۱۲ استان تهران، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی از تلاش های کلیه کارکنان نیروی انتظامی در جهت برقراری و حفظ امنیت در جنوب استان تهران تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی بازوی قدرتمند کشور در تامین امنیت است و اقتدار آن مرهون تلاش های بی وقفه و رشادت سربازان غیور و کارکنان شریف و خدمتگزار نیروی انتظامی است که در پیشگاه خداوند متعال در راه حفظ امنیت کشور نشان داده اند و این مهم، با هیچ افتخاری قابل جایگزینی نیست.

ایران زاد با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام این شرکت، به اهمیت تعاملات مستمر و همکاری نزدیک میان صنعت و نیروی انتظامی پرداخت و افزود: “همراهی و همدلی نیروی انتظامی با جامعه صنعتی موجب تقویت ثبات و اعتماد عمومی می‌گردد و مسیر پیشرفت و توسعه را هموارتر می‌سازد.

سرهنگ واحد زاده نیز در این دیدار با قدردانی زحمات و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت پالایش نفت تهران در جبهه تولید، بر عزم و اراده نیرو‌های انتظامی در جهت حفظ امنیت و آرامش در منطقه تأکید کرد و گفت: نیروی انتظامی همواره آماده است تا با همکاری نزدیک با صنایع و دیگر سازمان‌ها، بستری امن برای تحقق اهداف توسعه‌ای کشور ایجاد نماید.

این دیدار با هدف تجلیل از نقش ارزنده نیروی انتظامی در حفظ و تقویت امنیت و آرامش در منطقه و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه آنان در تضمین شرایط مناسب برای فعالیت‌های صنعتی و تولیدی برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.