×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۲۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 13 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 34 خبر
حضور فعال هلدینگ دارویی شستا در نهمین نمایشگاه ایران فارما

به نقل از شستا رسانه، محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، مدیران ارشد و فعالان صنعت سلامت و داروی کشور، پس از مراسم افتتاحیه از غرفه‌ی هلدینگ دارویی شستا بازدید کردند.

هلدینگ تیپیکو، به عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ دارویی کشور، به شکل گسترده در نهمین نمایشگاه ایران فارما حضور پیدا کرد. شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین در این نمایشگاه، با حضور شرکت‌های زیرمجموعه‌ی خود، اعم از شرکت‌های تولید‌کننده‌ی مواد اولیه، تولید‌کننده‌ی محصول نهایی، توزیع و بازرگانی به صورت یک زنجیره‌ی کامل صنعت داروسازی حضور پررنگی داشت. عقیل آرین‌نژاد، مدیرعامل هلدینگ دارویی تأمین نیز در روز نخست این نمایشگاه بعد از حضور در مراسم افتتاحیه، با حضور در چتر نمایشگاهی تیپیکو از غرفه‌ی شرکت‌های زیرمجموعه‌ی این هلدینگ بازدید و جلساتی را با میهمانان ویژه‌ی غرفه‌ی تیپیکو برگزار کرد.

بهروز براتی سده، رییس هیأت مدیره و حسین عطار، عضو هیأت مدیره‌ی هلدینگ دارویی تأمین، مدیران عامل شرکت‌های تابعه و تعدادی از معاونان و مدیران تیپیکو نیز در چتر نمایشگاهی تیپیکو حضور یافتند. بر پایه‌ی این گزارش، شرکت‌های تولید‌کننده‌ی محصول نهایی کارخانجات داروپخش، پارس دارو، رازک، ابوریحان، فارابی، اکسیر، شهید قاضی، زهراوی، کاسپین تأمین و شرکت‌های تولید مواد اولیه‌ی تماد، توفیق دارو، شیمی دارویی داروپخش، رهاورد تأمین، آنتی بیوتیک‌سازی ایران و ژلاتین کپسول در این‌ رویداد سه روزه در راستای معرفی توانمندی‌های خود در این نمایشگاه حضور یافتند.

شرکت‌های مختلف هلدینگ تیپیکو در این نمایشگاه، آخرین تولیدات و توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار دادند. هم‌چنین شرکت‌های گروه، برنامه‌ریزی کاملی برای برپایی نشست‌های تخصصی با متخصصان و فعالان صنعت و هیأت‌های خارجی داشتند. در این دوره از نمایشگاه ایران‌ فارما، ۷۳۷ شرکت (۴۱۴ شرکت داخلی و ۳۲۳ شرکت خارجی) از بیش از ۲۵ کشور مشارکت داشتند.

شایان ذکر است، نهمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته با شعار «همه‌ی بازیگران صنعت داروسازی زیر یک سقف» در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.